söndag 15 november 2009

Projekt pulsklocka

Den tycks äta batteri, den oranga klockan. Efter att ha sprungit några rundor med puls på 210 eller 0 börjar misstanken om att allt inte står rätt till komma till min trötta skalle. Klockan har även haft den dåliga vanan att "hänga sig" på någon puls. Då har jag misstänkt att jag är döende. Idag är skallen lite klarare och klockan har fått sig en omgång ovett. Jag har nu bytt både sändarbälte och sändare (fråga inte varför jag i min ägo har 1 pulsklocka, 2 sändare och 3 bälten....) och, se där, jag tycks ha relativt normal puls (att den sedan går upp oroväckande högt av tanken på stryktvätten hör inte hit..).

Vad jag vill säga med detta är att jag har en plan för dagen. Ett (för mig) lite längre pass. Minst 70 minuter, gärna mer. Kommer jag hem om en kvart ska ni dock inte blir förvånade...

Update: 73 minuters långsam jogg. Klockan skötte sig fint men GPS-grunkan valde att självdö.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar