söndag 27 september 2009

1212 av 4426!

Vi började morgonen med en stadig frukost. Bland annat serverades det gurka i Chateau Förorten.



Ingen frukost utan kaffe! Jag rekommenderar dock starkt till andra lopplöpare att inte överkonsumera kaffe före loppet. Tur det fanns redigt med bajamajor på plats.



Jag trotsade sunda förnuftet och valde de nya skorna till dagens utmaning. De var väldigt sköna.



Nu är det dags att sticka iväg! Lidingö kallar oss!



Vi blev treatade med varsin godispåse med både före- och efterenergi av vår stora supporter Enannan.



På med tidtagarchipet! Annars vet man inte hur snabbt det gått!



Vi har en till supporter. Camilla tog barnen med sig och agerade väskvakt/fanclub/trevligt sällskap!



Det var inte bara vi tre som sen väntade på bussen tillbaks till Ropsten...



Till min stora lycka/förvåning/glädje/yadayada så tog jag mig i mål efter denna sjukt backiga terrängmil på för mig ursinnigt bra 59,33! Under timmen!! Det hade jag inte i min vildaste fantasi trott! Beviset, medaljen, ser ni nedan.



Nu har startskottet gått. Vi har haft vår kick off. Nu banne mig är det träning mot Stockholm Marathon 2010 som gäller. Men först ett bad.

11 kommentarer:

  1. ni var sjukt duktiga! och jag är inspirerad som aldrig förr. kanske ska ta och försöka mig på en mil nån gång?!

    SvaraRadera
  2. fyfan vad ni är bra, för ni har tagit studenten!

    Seriöst - jag bugar mig!

    SvaraRadera
  3. Ni är helt grymma. Fast det visste jag ju redan :) Tack för trevligt sällskap och god middag igår!

    SvaraRadera
  4. Grymt bra jobbat! Följer er med spänning... :)

    SvaraRadera
  5. Camilla- Tackar för supporten!

    Sara- Nästan så ;-)

    Enannan- Tack för fina goodie-bagen!

    Helena- Välkommen hit!

    SvaraRadera
  6. Vad duktiga ni är!! Snygga pjucks P!

    SvaraRadera
  7. Okej... man är igång som kommentator och ivrig påhejare av er galna blogg, de tre musketörerna eller kanske DaMöb? Retas litet, men wtf, ni ääääger ju!

    SvaraRadera
  8. Alexia: Thanx!

    Frk Svensson: Jag är oerhört nöjd! Trodde aldrig någonsin jag skulle komma under timmen.

    Karro: I know! Vi rockar fett! ;)

    yllet: De var de snyggaste jag provade, hrm..

    Spader Madame: Hahaha, visst äger vi! :D

    SvaraRadera