måndag 28 september 2009

En liten förbättring...!

Gamla resultat är verkligen spännande att kolla upp. Allt tycks finnas på nätet, vilket även kära syster konstaterat. Några timmar före start blev jag upplyst om vilken tid jag borde slå... Hurra?

Lidingö Tjejlopp ingår i Tjejklassikern och därför har jag varit tvingad att spinga eländet två gånger tidigare (den här gången var det faktiskt helt frivilligt och jag lurade ingen att hänga på..). Löpning var ungefär det värsta jag visste och träningsmängden ganska liten (läs obefintlig). Eller vad sägs om följande:

1999: 1.19.23 (Pollys kommentar "det kan du ju gå runt på...")
2003: 1.15.35
2009: 1.o5.06

Tack och lov något förbättrat, annars hade jag lämnat tillbaka skorna, kastat ut pulsklockan och svurit på att träning är sååå överskattat.

5 kommentarer:

  1. Du är så bra Loppis! Vilken grej :)

    SvaraRadera
  2. Asså: 1.19 hade du ju kunnat gå runt på! Så fort går ju du! Polly är en smart ekonom va?

    SvaraRadera
  3. Snyggt! Och inte gick du runt va?

    SvaraRadera
  4. Frida: Tack tack, visst är det en liten förbättring!

    Miss UD: Men syster äger!!

    Spader: hon är visst det jag.,.

    Enannan: Nej, men jag var nära döden i vissa backar och jag lovar att där gick det INTE fort. HU!

    SvaraRadera