måndag 28 september 2009

Runners Nörd?

Jag rycktes visst med i den allmänna hurtbulleivern som rådde på Lidingövallen och tänkte att ”all inspiration är bra inspiration” och innan jag visste ordet av hade jag till ett förmånligt pris tecknat mig på en prenumeration av – lyssna här alla modebloggers – Runners World! En nördtidning!

Jag känner mig lite pirrig av förväntan bara vid blotta tanken på att få mitt egna första nummer! Dessutom så ingick det en tidtagarklocka, och det känns faktiskt som precis vad jag behöver.

4 kommentarer:

  1. Betala för att läsa om springning?? Zzzz

    /Groupien

    SvaraRadera
  2. Läsa om springning är nästan som att ha halva inne kan man säga..

    SvaraRadera
  3. Jag satt just och bläddrade i mitt ex och tänkte på dig! Och blev sugen på Hässelyloppet...

    SvaraRadera
  4. Enannan: Du kan få låna mina. Gratis! :D

    Missud: Halva inne, sa Bull!

    Minna: Klart du ska springa hässelbyloppet med mig!

    SvaraRadera