lördag 26 september 2009

Kick off

Vad passar bättre som inledning till Marathonsatsningen som MissUD tvingar oss till, än en redig middag med vin hemma hos mig och efterföljande Tjejlopp i Lidingös backiga terräng i morgon?
Nej just det.
Utöver detta har jag laddat med nya springskor, nogsamt utprovade idag på Löplabbet.
I morgon svävar vi på lätta tassar i Lidingö.
Sen startar kampen mot fyrakommatvå mil.

Nu svamlar mina springvänner och vår ena groupie i köket bredvid mig (i väntan på att maten ska bli klar nångång) om att vi ska ha frågestund och sextips på bloggen. Ja, här sitter jag med mina bröst. Vad som helst kan hända.

3 kommentarer:

  1. Ojoj, det här kan gå hursom helst! Själv sitter jag ensam (med mina bröst) och har nio kilometer i benen.

    SvaraRadera
  2. Lycka till nu då, det här blir mycket spännande att följa :)

    SvaraRadera
  3. Minnert! Du borde springa med oss!

    sara: det tycker jag också... :S

    SvaraRadera