lördag 3 oktober 2009

Det regnar här i stockholm idag

Vi gjorde förortscentrumet idag. I räserfart, faktiskt. Eller. Ja. Vi fick med oss det vi behövde, på ett ungefär.
Mission för dagen var "varma springbyxor", "långärmad springtröja" och "en träningsoverall slash överdragsställ". Till sonen skor och jacka. Jag gillar Stadium. Jag gillar deras eget billighetsmärke Soc. Både byxor (svarta!) och tröja hittade jag, men var hittar man egentligen en najs träningsoverall? Jag vill ha en typ wct-overall, ni vet, lite tjockare men inte i collegetygsmaterial. Jag vill inte ha nåt tunnt och elektriskt uppvärmningsset, jag vill ha varmare överdragskläder! Hursomhelst, jag hittade inget, så jakten går vidare.

Nån som är sugen på en löprunda i ösregnet, förresten?


Usikt från mitt köksfönster.

3 kommentarer:

  1. Jag hann ut innan det började regna, hurra!

    SvaraRadera
  2. Ni vet väl vad de säger.

    Det finns inget dåligt väder bara dåliga kläder.

    *duckar för flygande föremål*

    SvaraRadera
  3. frida: lyllos dig!

    missud: Jag hade ingen som kunde hålla ett öga på sonen, så jag skyller på honom! Phu. Inte mitt fel. Jag är ett offer för omständigheter.

    SvaraRadera