torsdag 22 oktober 2009

Lurad

I går skrev Miss Göteborg att hon minsann skulle bodypumpa tidigt på morgonkvisten. Jag är naturligtvis inte sämre, utan kände mig fokuserad på motsvarande träningsform fast vid lunch.
Jag var sen från ett möte, superhungrig och hade faktiskt tappat en smula entusiasm på förmiddagen, men blotta tanken på att Miss Göteborg var nypumpad (oj, det låter ju nästan snuskigt) fick mig att bita ihop, ta en näve nötter och traska ner till omklädningsrummet.

Jag plågades och slet som ett djur och när jag kom upp från träningen fick jag ett mail från Miss Göteborg som erkänner att hon skolkat från träningen idag.

Där ser man.

4 kommentarer:

  1. ni har en header! med skor! värdigt!

    SvaraRadera
  2. Skor är skor om än i springform! ;-)
    Nu ska vi bara få administratören att plocka bort ramen runt, så det blir snyggt ohc prydligt.

    SvaraRadera
  3. Ah, kompistryck när det är som bäst!

    SvaraRadera
  4. Menar du att Miss UD skolkade. Vad har vi för straff på sånt??

    SvaraRadera