måndag 5 oktober 2009

I morgon är en annan dag

Jag vabbar som sagt. Sonen har varit febrig hela dagen, så att jag får vara hemma i morgon också är ju bara ett tråkigt faktum. Drömmen vore att han är så pigg i morgon kväll att han kan hänga hos några grannkompisar en stund så jag får ut och kuta. Annars blir det tyvärr en springfri dag även i morgon.

Det är inte helt enkelt att ha konstant och regelbunden träning i barnveckor, tyvärr. Oavsett deras hälsotillstånd.

Onsdag hoppas jag att jag är på jobbet och yogar.

Torsdag ska jag inte pumpa! Med träningsvärken från förra torsdagen som knappt har släppt ännu så är det en risk jag absolut inte kan ta, eftersom jag ska springa Hässelbyloppet på söndag. Jag vill nämligen ha en trevlig springupplevelse.Frågan är om jag inte ska utnyttja lunchen till en löptur istället?

Sen blir det vila till söndagens millopp. Då ska jag banne mig springa under 55 minuter.


Nej, jag hoppar pumpen på torsdag.

4 kommentarer:

  1. Maken ska också springa Hässelbyloppet, så det kan hända att jag kommer och hejar! Under 55 min är grymt!

    SvaraRadera
  2. säg att det där inte är en riktig människa, snälla?

    SvaraRadera
  3. Frida: Vad kul! Under 55 vore asgrymt... :)

    LindaK: Ingen aning!! :-O Han har inte skolkat fråm pump-passen iallafall...

    SvaraRadera
  4. Håller tummarna, simma -nej menar- spring lugnt...

    SvaraRadera