måndag 19 oktober 2009

GPS

Jag vägrar tro att min GPS-grunka fungerar. Igår sprang jag (nästan) runt hela byn och resultatet blev ändå bara drygt 6 km (ja, Lilla Byn är litet). Uppdraget för kvällen var att hitta vägar med lite belysning så jag ser var jag sätter fötterna under de eländigt långa vintermånaderna.. I min enfald trodde jag att rundan skulle bli si så där en 8-10 km men ack så fel jag hade.

Med andra ord:
Den galna kvinnan som springer gata upp och gata ner i Lilla byn är jag. Hälsa gärna snällt om ni passerar på väg till fjälls eller så.

5 kommentarer:

  1. Eller så tar jag dig med dörrren? ;-)

    SvaraRadera
  2. Vad taskig du är, missud. Jag susar förbi, med hejaflaggan i topp.
    Susar förbi, i gympaskor alltså. Inte i bil. ;)

    SvaraRadera
  3. Pannlampa är svaret, då kan man springa även på oupplysta vägar!

    SvaraRadera